Meny
0
0
Lukk

Klikk & Hent - Handlekurv

close
Din Klikk & Hent handlekurv er tom
    • Du vil motta en SMS og mail når ordren er klar for henting.

Garantert billig

150 % pristrygghet. Vi dumper priser hver dag.

Over 1 million kunder

Sammenlign oss gjerne – mange har gjort det før deg!

Alltid fornøyd

Vi gir oss ikke før du er fornøyd.

Garantert billig

150 % pristrygghet. Vi dumper priser hver dag.

Over 1 million kunder

Sammenlign oss gjerne – mange har gjort det før deg!

Alltid fornøyd

Vi gir oss ikke før du er fornøyd.

Transportskader


Dessverre så skjer det fra tid til annen at varer blir skadd under transport. Dersom din bestilling har blitt skadet så er det viktig at du tar hurtigst mulig får informert om dette.

Om varen er skadet under transport skal følgende gjøres:

  • Du anmerker skade på sjåførens håndterminal/fraktbrev.
  • Sikre bildedokumentasjon (emballasje og varen).
  • Kontakt PostNord kundeservice straks på telefon 09300 og få et referansenummer i saken.
  • Kontakt vårt kundersenter pr. epost kundeservice@megaflis.no. Kundeservice vil deretter behandle din sak, og få arrangert med ny pakking og utsendelse av ny vare kostnadsfritt til deg.
  • La forsendelsen inkludert emballasje være intakt inntil saken er avklart.

Det er viktig at informasjon om eventuell skade på forsendelse meldes uten ubegrunnet opphold og innen rimelig tid.

Når du sender oss informasjon er det viktig at følgende informasjon er med:

  • Ordrenummer.
  • Referansenummer ved PostNord.
  • Bildedokumentasjon
  • Evt. beskrivelse av skade(ne)