- Kundeservice
- Handle hos Megaflis
- Reklamasjoner
REKLAMASJONER
Det er 2 års garanti og 5 års reklamasjonsrett på alle produkter fra oss, såfremt de er forskriftsmessig installert av autorisert installatør. Produkter som ikke krever installasjon av autorisert installatør, er det naturligvis også 2 års garanti på. Dette gjelder med mindre noe annet er spesifisert i beskrivelsen på hver enkelt produktside. Du kan reklamere på alle produkter som har en produktfeil. Dersom det har oppstått en skade eller feil som følge av feil bruk eller montering, vil reklamasjonen kunne bli avvist.
Kjøpt på netthandel:
For å kunne behandle din reklamasjon så effektivt som mulig, må du sende en e-post til kundeservice@megaflis.no med ditt ordrenummer, hvilket produkt du ønsker å reklamere på samt en kort beskrivelse av feilen.
Hvis mulig, ønsker vi også et bilde eller en filmsnutt dersom dette kan dokumentere problemet.
Kjøpt i butikk / Klikk & Hent:
Du kan reklamere på en vare i alle våre fysiske butikker, uavhengig hvor produktet er kjøpt. Husk å ha med deg kvittering på kjøpet.
Alternativt kan du sende e-post med bilde av kvitteringen, varenummer på produktet det gjelder og en beskrivelse av feilen. Legg gjerne ved et bilde eller en filmsnutt, dersom det kan bidra til å dokumentere feilen.
Finn kontaktinformasjon til din butikk her.