FEIL VED MOTTAK

En sjelden gang kan det skje at vi pakker feil eller at det er mangler i en forsendelse du mottar fra oss. Vi jobber kontinuerlig for at slike situasjoner ikke skal oppstå.


Kjøp gjort på netthandel:
Dersom du mangler noe ved mottak av bestilling fra oss, ber vi deg om å sende en e-post til kundeservice@megaflis.no. Vi får hjulpet deg raskere dersom din e-post inneholder ditt ordrenummer, varenummer på varen som er sendt feil elelr mangler, samt antall. 

Husk å dobbeltsjekke at alle kolli er levert av transportøren før du kontakter oss ang. mangler på din levering. Informasjon om dette finner du ved å sjekke sporingsnummeret som du har mottatt på din sendingsbekreftelse.

 
Kjøp gjort i butikk / Klikk & Hent:
Dersom det er mangler eller feil på et kjøp gjennomført i en av våre butikker, så ber vi deg om å ta kontakt med aktuell butikk direkte.

Du finner kontaktinformasjon til alle våre butikker her.